Skip to main content

معرفی 10 ادکلن زنانه خوشبو و پرطرفدار

پیش از هر چیز به یاد داشته باشید عطرهایی را که مناسب فصل تابستان هستند، برای فصول سرد سال استفاده نکنید. این اشتباه می‏‌تواند برای خیلی از افرادی که به عطر خود اهمیت نمی‌دهند، اتفاق بیفتد. برای فصل زمستان می‌توانید از عطر زنانه گرم استفاده کنید.
حتما می‏‌دانید که بوها خاطره‌سازهای قهاری هستند و اگر بگوییم حتی ممکن است ذهنیت طرف مقابلتان را نسبت به شخصیتتان تغییر دهند یا حتی گاهی نشانگر روحیات شما هستند، بیراه نگفته‏‌ایم. ما می‏‌خواهیم شما را در انتخاب عطرهایی که شخصیتتان را جذاب‌‏تر جلوه می‏‌دهند، راهنمایی کنیم.
البته مخاطب ما فقط خانم‏‌های خوش‏‌سلیقه نیستند، آقایان هم حتما بدشان نمی‏‌آيد برای کادو دادن به خانم‌‏‏ها، عطرهای شیک و خوشبو را انتخاب کنند.پس با ما باشید تا شما را با ۱۰ عطر زمستانه زنانه آشنا کنیم.

۱- عطر زنانه گرم لاست‏ چری تام فورد Lost Cherry Tom Ford

حتی اگر اطلاعات اندکی از دنیای عطر و ادکلن داشته باشید، نام برند تام فورد به گوشتان خورده است. این کمپانی آمریکایی از سال ۲۰۰۵ وارد دنیای ساخت عطر شد و به‏‌خوبی جای خود را باز و ثابت کرد. هرچند این برند بیشتر با عطرهای مردانه شناخته می‌‏شود اما عطر پیشنهادی ما یکی از بهترین‌های‏‌ عطر زنانه گرم برای خانم‏‌های مشکل‏‌پسند است.
در این باره بیشتر بخوانید:بهترین ادکلن مردانه 
این کمپانی رایحه گیلاس سیاه با بادام تلخ را ترکیب کرده و رز ترکی، یاسمن را چاشنی آن کرده است تا یک عطر گرم و خوشبو را به دست خانم‌‏های سختگیر برساند، بنابراین اگر به‌ عطرهای ملایم علاقه‌مند هستید از خرید آن صرف‌نظر کنید.

۲- عطر زنانه گرم کریستال نوار Versace Crystal Noir

برند نام‏‌آشنای ورساچه، دست به ساخت عطری با رایحه زنجبیل، فلفل و هل سبز زده و به آن رایحه نارگیل، گل صدتومانی، شکوفه پرتقال و یاسمن افزوده است. اما برای اسانس پایه آن، از رایحه چوب صندل سفید، مشک و کهربا استفاده کرده است.
ورساچه حتی برای هماهنگی بیشتر این عطر با شیشه آن، رنگ کهربایی را برای آن برگزیده است. ‏رایحه‏‌های به‌کار رفته در این عطر همگی طبع گرم دارند و این موضوع باعث شده این عطر انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای برای فصول سرد سال باشد. البته باید این را هم بدانید که ورساچه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا عطر ماندگاری به شما هدیه دهد.

۳- عطر زنانه گرم بریتنی اسپیرز فنتسی Britney Spears Fantasy

شاید باور نکنید اما هر چه به ماه‌‏های آخر پاییز و اوایل زمستان نزدیک می‌شوید، بیشتر به شگفتی عطر خوشبوی بریتنی اسپیرز پی می‌‏برید. اگر به نسخه اورجینال این عطر دسترسی داشته باشید، این شانس را دارید که نگین‏‌های سوارفسکی را روی بطری آن تماشا و لمس کنید اما این تنها مزیت عطر بریتنی اسپیرز نیست. شما با انتخاب این عطر بوی کیوی و به ‏طلایی را با خود دارید که با یاسمن، زنبق، مشک و شکلات سفید، همچنین چوب‏‌های خوشبو ترکیب شده است. مخلوط رایحه‌های گرم و شیرین حتما شما را به وجد می‏‌آورد و اطرافیانتان را مجذوب خواهد کرد. اگر به‌دنبال یک عطر زیبا برای هدیه دادن هستید، خیالتان راحت باشد که این عطر ارزش خرید دارد.

۴- عطر زنانه گرم ویکتور اند رولف مدل فلاور بمب Victor & Rolf Flower Bomb

این عطر، هم برای خانم‌‏ها و هم برای آقایان توصیه شده است و با ماندگاری بالایی که دارد حتما شما را به خرید مشتاق می‏‌کند. بوی مشک، گل فریزیا رازقی، ارکیده، نعنای هندی و گل رز، از رایحه‏‌های غالب آن است. شیشه این عطر هم به شکل نارنجک دستی طراحی شده و شما را به یاد انفجار رایحه‌های خوشبو می‏‌اندازد. هرچند این عطر قیمت بالایی دارد اما رضایت بسیاری از مشتریان را به‌ همراه داشته است.

۵-عطر زنانه گرم نیروانا بلک Nirvana Black

کمپانی Elizabeth & James دست به کار شده است تا عطری با ماندگاری بسیار خوب و مناسب فصل زمستان برای خانم‏‏‌های خاص بسازد. این عطر گرم بوی وانیل، بنفشه و چوب صندل را به مشامتان می‏‌رساند. حتی طراحی شیشه عطر هم نشانه خاص بودن آن است و رنگ تیره آن، مناسب زمستان بودنش را به شما یادآوری می‏کند.

۶-عطر زنانه گرم اود وود از برند تام فورد Oud Wood

دوباره به برند تام فورد رسیدیم اما این بار اود وود قرار است دل شما و اطرافیانتان را ببرد. با رایحه چوب عود، صندل و کهربا، گرمی این عطر را در مشامتان حس می‏‌کنید. شک نکنید که با گزینش این عطر یکی از بهترین‏‌های دنیای عطر و ادکلن را انتخاب کرده‌‏اید‏. این عطر هم با شیشه تیره‏‌رنگش شما را به یاد اصالت «تام‏ فورد» می‌‏اندازد. البته اگر قصد خرید چنین عطری را دارید باید به هزینه‌ای که می‌پردازید هم فکر کنید چون قیمت بالای آن ممکن است شما را منصرف کند.

۷-پونی اند بلاش سود از برند جو مالون Peony & Blush Suede

اگر می‏‌خواهید عطری داشته باشید که اطرافیانتان از روی کنجکاوی نام آن را از شما بپرسند، سراغ این عطر بروید. بوی خوش میخک با سیب سرخ و پونه ترکیب اعجاب‏‌انگیزی است که برای این عطر گرم مناسب زمستان، انتخاب شده‌‏اند. عطر یاسمن هم به کمک آنها آمده است تا رایحه‌‏ای لطیف و ملایم را به ارمغان آورد. پس اگر برای زمستان عطرهای تلخ را می‌پسندید، به دنبال گزینه‌های دیگر بروید.

۸- عطر زنانه گرم بلک اپیوم Black Opium‌) Yves Saint Laurent)

به دنیای عطر راک اند رول خوش آمدید! بلک اپیوم زنانه مناسب خانم‌‏هایی است که به موسیقی راک علاقه دارند. بوی قهوه این عطر آن را برای هدیه دادن به خانم‏‌های اسپرت هم مناسب می‌‏کند. بوی فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و گلابی با ترکیب قهوه و یاسمن، همچنین بوی عطر چوب سرو، همگی در یک شیشه محکم و زیبا به شما ارزشمند بودن این عطر را گوشزد می‏‌کنند. شاید با دیدن شیشه این عطر به یاد سنگ‏‌های گرانیتی بیفتید که نام بلک اپیوم در میان آن خودنمایی می‌‏کند.

9-عطر زنانه گرم بربری بریت شیر Burberry Brit Sheer

کمپانی باربِری سال ۲۰۰۷ این عطر ملایم و شیرین را ساخت و برای آن از ترکیب برگ آناناس، پرتقال ماندارین و پرتقال یوزو استفاده کرد. البته به اینها رایحه شکوفه‏‌های گلابی، هلو، مشک سفید و چوب‏‌های معطر هم افزود. این عطر که مناسب فصول سرد سال است با عطر میوه‏‌های تابستانی عجین شده و شما را به خرید ترغیب می‏‌کند. همچنین ماندگاری این عطر مناسب ارزیابی شده است و پراکندگی کمی دارد.

۱۰- عطر زنانه گرم آسام هندی Assam Of India

حتما شما هم با دیدن شیشه عطر به یاد هندوستان می‌‏افتید. برند Berdoues طرح ساده و دوست‏‌داشتنی فیل‏‌های رنگی را برای شیشه آن انتخاب کرده که آن را دخترانه و خواستنی می‏‌کند که البته نشانه خلاقیت این برند در معرفی محصولش است. عطر چای، چوب صندل و مرکبات از آن رایحه‌‏ای خاص ساخته و مناسب زمستان کرده است. جنیفر ریلی این عطر را در سال ۲۰۱۵ تولید کرده است و شما را به یاد آرامش یک خواب راحت می‌‏اندازد.

سخن پایانی

سلیقه شما در انتخاب یک عطر حرف اول را در گزینش می‌زند و بعد از آن بودجه‌ای را که برای خرید کنار گذاشته‌اید، در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که ماندگاری عطر، موضوع مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید و درنهایت این شمایید که انتخاب می‌کنید در هر فصل چه عطری بزنید.
منبع: toptarin.net

Comments

Popular posts from this blog

چاپ هولوگرام کارت pvc  کارت pvc از جنس پلاستیک می باشد و در سایز ۸۵ در ۵۴ میلیمتر مشابه کارت بانکی می باشد کارت پی وی سی در انواع مختلف ساده،   کارت مغناطیسی ، کارت هوشمند تولید می گردد.چاپ هولوگرام کارت pvc بر روی کارت هایی از جنس pvc عملیات چاپ انجام میگیرد. بر روی کارت pvc می توان هولوگرام امنیتی چاپ زد.چاپ هولوگرام کارت پی وی سی باعث بالا بردن امنیت کارت های pvc می شود به گونه ایی که به هیچ وجه اشخاص نمیتوانند کارت pvc شما را کپی کنند که از کارت استفاده های غیر قانونی انجام دهند. چاپ هولوگرام کارت PVC  چاپ هولوگرام طرح دار که به شکل کره می‌باشد و در زیر نور به صورت رنگین کمان است و تمام کارت هایی که از جنس pvc هستند را می توان هولوگرام چاپ زد هولوگرام در انواع مختلف می باشد:   هولوگرام ساده  هولوگرام طرح دار  هولوگرامUV    لمیینت ساده به منظور ماندگاری بیشتر در چاپ انجام می‌شود که از نظر هزینه نسبت به لمینت و هولوگرام طرح دار ارزان تر میباشد. استفاده از لمینیت طرح دار یا هولوگرام نیز مزایای خاص خودش را دارد که کارت های که هولوگرام دار می باشند به هیچ عنوا

کارت خام pvc

کارت خام  پی وی سی پی وی سی از پلی وینیل کلراید ساخته شده است که این ماده به طور گسترده در انواع صنعت های مختلف از جمله ساختمان حمل و نقل بسته بندی و غیره استفاده می گردد پی وی سی که یک ماده‌ ای بادوام و ماندگار می باشد و همچنین  کارت های پی وی سی  که انعطاف پذیر هستند و مقاوم در برابر شکنندگی و سایش می‌باشد. کارت خام pvc  از رنگ های مختلفی از جمله  کارت خام PVC سفید ،  کارت خام PVCسبز  ، کارت خام PVCطلایی ، کارت خام PVC  نقره ای  و  کارت خام PVC آبی  در طرح‌های متالیک و ساده وجود دارد. کارت پی وی سی  به دلیل کیفیتی که دارد امکان چاپ با کیفیت بسیار خوب و بدون عیب و نقصی را می دهد با  کارت خام pvc  می توانید در انواع چاپ ها از جمله چاپ دیجیتال ، چاپ افست، چاپ تلفیق دیجیتال و افست استفاده کنید. کارت خام pvc در بسته بندی ۲۰۰ عددی عرضه می گردد ضخامت کارت خام پی وی سی 760 میکرون همانند کارت بانکی و اعتباری میباشد سایز کارت خام pvc ۸۷ در ۵۶ می باشد. کارت خام pvc به دلیل حساسیتی که دارد نباید هیچ اثر انگشت یا پرزی روی کارت باشد پس احتیاط لازم را در موقع جابجایی کا